Kako početi?

Triatlon klub Petar Zrinski je izrazito poznat po svojim postignućima u stvaranju vrhunskih sportaša a tako i rada sa rekreativcima.

 

Odgovoriti ćemo vam na sljedeća pitanja:

1. Zašto Triatlon?

2. Kako krenuti?

3. Koji program odabrati?

 

1. Zašto Triatlon?

Prema podatcima u 2006. godini u Hrvatskoj je preko 43% smrti bilo uzrokovano bolestima srca i krvnih žila. A u svijetu je trenutačno 1,6 milijardi ljudi s prevelikom tjelesnom težinom (Body mass index, BMI > 25) te oko 40 milijuna ljudi pretilo (BMI > 30). Nebriga o vlastitom tijelu i zdravlju je na vrhuncu.

Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) daje sljedeće preporuke glede tjelesne aktivnosti za odrasle osobe:

  • 30 minuta umjerene tjelesne aktivnosti 5 dana u tjednu ili
  • 20 minuta intenzivne aktivnosti 3 dana u tjednu i
  • 8-10 vježba za jačanje mišića (8-12 ponavljanja) najmanje 2 dana u tjednu.

S druge strane triatlon, u svojoj osnovi (plivanje, biciklizam, trčanje) je čista suprotnost neaktivnom načinu življenja.

Aerobno vježbanje pomaže sprječavanju bolesti srca, šećerne bolesti, moždanog udara, pretilosti te više vrsta raka. Poboljšava se snaga i balans, jačaju kosi, povećava se broj eritrocita u krvi, cirkulacija u kapilarama, jača srce, i dešava se niz pozitivnih promjena na plučima i mozgu. Pokreće se ukupan metabolizam, poboljšava imunitet, dolazi do općeg dobrog psihološkog stanja.

Ukratko, Triatlon je sport koji je na vrhu ljestvice zdravih sportova. Vrlo je bitno znati da su to bazični sportovi koji se provode na otvorenomu (prirodi) a ne po fitness studijima i ostalim zatvorenim prostorima. Upoznati ćete puno istomišljenika o zdravlju i sportu a šta je najbitnije i zabaviti se.

(knjiga Triatlon)

2. Kako krenuti?

Triatlon klub Petar Zrinski vam upravo nudi nekoliko programa s kojima biste kroz stručno vodstvo mogli krenuti.

Prva stvar što se morate pitati, upravo koji su vaši ciljevi.

Ako želite sljedeće došli ste na pravo mjesto:

– rekreirati se sa najzdravijom aktivnosti

– naučiti plivati sve tehnike a time i napredovati u kondiciji

– naučiti trčati pravilnom tehnikom i uz to steći kondiciju

– pripadati grupi koja voli iste stvari, a time i upoznati ljude

– završiti bilo kakvu utrku da li Triatlona, Duatlona, maratona, polumaratona kao i svih ostalih utrka?

– dovesti tijelo u optimalan odnos između duha, snage, izdržljivosti i psihe

– napraviti nešto za sebe što ste uvijek mislili da je nemoguče?

 

Nakon što si postavite ova pitanja bitno je odabrati program.

Za pojedini program možete kliknuti ovdje:

1. Triatlon za sve

2. Rekreativno plivanje

3. Rekreativno trčanje

 

3. Koji program odabrati?

Programi koje nudimo:

  1. Triatlon za Sve
  2. Rekreatino plivanje
  3. Rekreativno trčanje
Svaki od ovih programa namjenjen je svima, odnosno primjeren dobi, spolu, ciljevima i vlastitim sposobnostima.
Naša preporuka je krenuti s programom Rekreativno plivanje, iz kojeg stvaramo daljnje ciljeve.
  • Zašto upravo s tim?
Plivanje je upravo aktivnost s kojom treba krenuti iz razloga što je to aktivnost na kojoj treba najdulje raditi a i s druge strane zato jer se odvija u vodi u kojoj tijelo ne vrši nikakav pritisak na zglobove i tijelo se razvija bez mogućnosti ozljeda.

Ovdje možete pogledati koje su pogodnosti tog programa Rekreativno plivanje

Nakon što odaberete program koji odgovara vašim ciljevima i željama(koje možete dogovoriti s trenerima) bitno je javiti se na kontakt koji se nalazi na stranici a vaši će se treneri pobrinuti za ispunjenje vaših želja i ciljeva.

Treneri  prof. Ivan Ivezić ili  mag. Goran Peić. (pogledajte pod Treneri)